Friday 30 January 2015

SOUTH KENSINGTON LOVE




Mens jeg kikket gjennom bildene på macen min, kom jeg ovenfor noen bilder som jeg og Georgina tok i South Kensington ifjor, som jeg aldri publiserte. Mens vi gikk rundt i South Kensington, tok vi noen bilder med de nydelige hvite husene. Når jeg ser på dem nå, er det virkelig rart å se meg som blond igjen, jeg må si at jeg virkelig ikke savner det. Etterveksten min ser forferdelig ut, og jeg liker meg så mye bedre som brunette.



While browsing throw the photos on my mac, I came across some old photos me and Georgina took in South Kensington last year, that I never posted. While walking around in South Kensington we took some photos with these amazing white houses. Looking at them, it is really strange to see me blonde again, I really can't say that I miss it. My roots look awful, and I am so more happy now that I am a brunette. 



2 comments: