Wednesday 31 December 2014

THANKS 2014

Jeg tror ikke jeg noen gang har hatt et bedre år enn 2014. Jeg har alltid sett på 2008 som favorittåret mitt før - når jeg flyttet til Qatar og fikk åpnet øynene mine for verden, i tillegg til å møte mange utrolige mennesker som fortsatt er noen av mine nærmeste venner. Men nå som jeg ser tilbake på 2014, føles det ganske likt! Etter fulført videregående og en herlig sommer med venner og familie, startet jeg en ny etappe i livet - ved å flytte til London og med å starte "karrieren" min med å starte på universitetet. Journalistikk, nye venner, en helt ny leilighet, kjærlighet og mye god mat har vært det dette året har handlet om, og jeg kunne ikke vært mer takknemlig. Selv om jeg ikke har blogget så mye i det siste, har jeg mye bilder og tekst som jeg vil dele, og allerede flere spennende ting som skjer i 2015! 

I don't think I have ever had a year as good as 2014. I have always looked at 2008 as my favorite year - moving to Qatar, opening my eyes to the world and getting so many new great friends for life. And now, looking back at 2014, it feels just the same! After finishing school and enjoying the summer with my family and friends, I started a new chapter of my life - moving to London and starting my "career" by beginning Uni. Journalism, new friends, a brand new apartment, love and good food has been what this year has been all about, and I could not be more grateful. Even though I have not been blogging too much lately, I do have a lot of photos and texts I want to share, and a lot of exciting things happening for 2015! So, bring it!



No comments:

Post a Comment