Thursday 25 December 2014

MERRY X-MAS

Hjemme til jul, ingenting er vel bedre enn det? Det har vært utrolig deilig å la macbooken ligge i fred på sofaen min, mens jeg har kost meg med venner og familie de siste dagene. Juleaften var utrolig fin, med god mat og godt selskap. Jeg hadde på meg en herlig ombre maxi kjole fra Warehouse, som jeg også skal ha på meg på nyttårsaften. Jeg nyter det å være hjemme, men jeg savner og leligheten vår veldig, så jeg gleder meg til å komme tilbake for NYE neste uke! Jeg håper dere alle har noen fine juledager, hvor enn dere er i verden, og at dere får gjort mest mulig ut av den siste uken av 2014 xx

Home for Christmas, what could be better? It has been really good just letting my macbook stay untouched on my couch, while I enjoy the company of friends and family these past few days. Christmas Eve was so nice with my family, good food and good company. I wore a lovely ombre maxi dress from Warehouse, which I am also wearing for New Years Eve. I am enjoying home a lot, but I also miss our apartment, so I am really excited to get back for NYE next week! I hope you all enjoy these days, wherever you are in the world, and make the most out of the last week of 2014 xx



Christmas Dress from Warehouse




No comments:

Post a Comment