Saturday 29 November 2014

BLOGGERS LOVE

Bloggers love har vært virkelig gøy å være med på i November, og det var litt trist når siste fashion show var ferdig sist mandag. Jeg har vært så heldig å få vise frem utrolig mye fantastiske klær, i tillegg til å snakke med diverse brands som var med på de forskjellige eventene. I tillegg er jeg utroolig takknemlig for alt det fine jeg fikk gifted av Umberto Gianni, Dermalogica, Vita Liberata, Nadia Minkoff og mange andre brands. Hår- og hudproduktene, som har blitt en del av hverdagsrutinen min nå, skal jeg skrive mer om senere, men for nå blir det noen bilder fra det ene fashion showet;

Bloggers love has been so much fun to be a part of this November, and it was a bit sad finishing the last fashion show last Monday.  I have been so lucky to show so many great fashion brands at the catwalk, in addition to talking to a lot of exciting brands that attended the different events. In addition I am also extremely grateful for everything I got gifted, from brands like Umberto Gianni, Dermalogica, Vita Liberata, Nadia Minkoff and many many more. Some of the hair- and skin products has become a part of my daily routine, and I will write more about them soon, but for now, here are some photos from one of the fashion shows; 

Some instagram snapshots from the last fashion show - hair by the amazing Umberto Gianni stylist, and some of the lovely gifted products <3


FOLLOW ME ON BLOGLOVIN

No comments:

Post a Comment