Tuesday 21 October 2014

VINTAGE LOVE


Når jeg var i Camden på søndag tok jeg turen innom en søt liten vintagebutikk kalt "Rokit Vintage". Jeg hadde ikke vært innom der før, og gikk bare tilfeldigvis forbi på turen hjemover og tenkte å svippe innom. Tidligere i helgen hadde jeg surfet forskjellige nettsider på leting etter en billig og fin ny veske, uten å finne meg noe å bestille, men i enden av denne søte vintage-butikken fant jeg en herlig veskevegg, og endte opp med å kjøpe med meg en hjem. Det ble en second hand Coach Legacy veske, i en nydelig blåfarge. Jeg faller som oftest for alt som har en fin blå/ turkis-farge, i tillegg til at jeg har en stor kjærlighet til alle vesker, så denne passet perfekt for meg! Den gjør mye ut av seg til et enkelt antrekk, og den er så klassisk og fin, jeg elsker den! 

While on my back to the tube-station in Camden on sunday, I passed this cute little vintage-store called "Rokit Vintage", and just had to take a look! Earlier that weekend I had been surfing the web for a cheap and pretty new purse, without any luck, but when I got at the end of the Vintage store, I found a small cheap designer-purse heaven. The store had a few different cheap designer purses, but I really fell in love with this blue Coach Legacy. It is a really good match to a simple outfit, and it goes with almost everything, I really love it! 

Coach Purse - New Look Cardigan - Zara Shirt - River Island Jeans - Nike Air Max Shoes


1 comment:

  1. Hurrah for finding such a fab shop! The bag is lovely, I really like the colour.

    Corinne x
    www.skinnedcartree.com

    ReplyDelete