Tuesday 21 October 2014

GREEN PARK


Etter en tur i Camden på søndag, tok jeg turen til fine Green Park og slappet av litt. Jeg tok en tur innom Pret A Manger for litt snacks (mango med lime, nam!) og satt meg ned på gresset. Green Park er en stasjon på Victoria Line, som vi som oftest bare bruker til å bytte linje, men etter vi gikk ut her en gang forelsket jeg mer virkelig! Jeg elsker fine og enkle parker. Denne ligger rett ved kjente Ritz hotell, så det er utrolig fint å gå nedover gatene også. Jeg valgte å gå til Victoria Station isteden for å ta et stopp på undergrunnen, og fikk en fin tur mens solen gikk ned. Jeg gikk forbi Buckingham Palace, og så til og med litt av London Eye. Jeg elsker å gå rundt i denne byen, det er så mye fint over alt!

After a trip to Camden at sunday, I went to beautiful Green Park and sat down in the grass with some snacks from Pret A Manger, so relaxing! Green Park is an underground station on Victoria Line, which we usually just go of to change to another line.  But after going out there and looking around for a bit, I really fell in love with the beautiful park right next to Ritz Hotell and so many other gorgeous buildings. I chose to walk down to Victoria Station instead of taking one stop at the underground, and got a really nice walk, passing both Buckingham Palace and seeing a bit of London Eye. I love walking around in this city, there is so much to look at and take photos of everywhere! 



No comments:

Post a Comment