Thursday 31 July 2014

OUTFIT: FAVORITE SNEAKERS

Jobb, jobb og mer jobb denne uken, men det er gøy, for nå har jeg bare en liten måned igjen så er jeg ferdig! Nå skal jeg rydde ferdig litt av tingene mine, for i morgen er det 1 måned til flytting, og jeg vil starte å pakke fortest mulig! Det er plutselig mye (/ en del) som skal gjøres på en måned før vi flytter, mest småting, men jeg må få tid til å gjøre alt. Så jeg tror jeg må skrive meg en liten liste (sier liste-elskeren) over hva som må gjøres, og når jeg har tid til det. Vil at alt skal være klart slik at jeg kan nyte den siste uken hjemme med venner og familie, i steden for å stresse rundt, så håper det blir slikt. Ellers er det som sagt jobb, jobb og mer jobb, og dette er det jeg hadde på meg i dag; 


No comments:

Post a Comment