Sunday 22 June 2014

SUMMER WEDDING

Etter å ha stekt meg i solen i noen timer kjørte jeg og pappa til byen (Doha) for å spise middag. Når det er så varmt ute (37-43 grader) er det ikke så mye annet å finne på enn å dra på de nedkjølte kjøpesentrene og kikke/shoppe. Etter en veldig god burger til mat gikk jeg rundt på kjøpesenteret litt, og endte opp med et fantastisk kjøp! Jeg fant meg nemlig en veldig fin turkis maxikjole, som jeg kan bruke når jeg skal i bryllup på lørdag. Den var på salg på en fin kjolebutikk, og er så perfekt på alle måter, jeg elsker den!

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
iPhone-bilder fra prøverommet (heh), derfor kvaliteten.  Kjolen er  fra Jane Norman London

Jeg hadde egentlig tenkt å bruke en annen kjole i bryllupet, en kort lyselilla fra Zara med åpen rygg, men fant ut at det passet bedre med en lang kjole. Hvis du lurer på hva du skal ha på deg i et sommerbryllup anbefaler jeg enkle maxikjoler, i enten pastellfarger eller med enkle blomstermønster og lignende. Du skal ikke skille deg for mye ut og ta oppmerksomheten (siden bruden skal ha mest mulig oppmerksomhet), men du skal jo selvfølgelig være fin og pyntet! Hold deg unna farger som skiller seg veldig ut og trekker oppmerksomhet som svart (begravelse), hvit (bruden), rødt, sterk gul og neonfarger på kjole/mønster! Hvis du ikke vil ha maxikjole, så husk å ikke gå i noe "for kort", bryllupsdagen er en dag du kler deg respektfult. Jeg gleder meg, og håper på bra vær!


No comments:

Post a Comment