Thursday 26 June 2014

LAST BREAKFAST IN UMM SAID

I dag sov jeg litt lenger i steden for å starte dagen med soling og bading, og hadde nettopp min siste frokost i Umm Said (Mesaieed) for denne gang. Nå skal jeg gjøre meg klar til å kjøre ut, og så blir det en siste shoppingrunde på Villaggio. Nå har jeg fått både skattepenger og lønn + ferielønn, så det blir nok litt shopping! I går var vi på en veldig god og fin braziliansk restaurant, med noe "buffet-lignende" opplegg. Jeg tok en del bilder, så jeg tenkte å skrive et innlegg om det og når jeg får tid. Men nå må jeg få kledd og sminket meg!

Dagens frokost: Knekkebrød med verdens beste leverpostei (ja, jeg hadde med fra Norge..), litt agurkskiver, en kiwi og fersk appelsinjuice. Mobildeksel fra Kate Spade.
Pysj fra Victoria Secret
Litt nytt og litt gammelt. Tenkte jeg skulle ha på meg blondekjolen fra H&M i dag. Vesken (Zara), toppen (Garage) og macen er ny!

Ha en fin dag folkens!


3 comments:

  1. Heisann! Jeg flytter også til London til høsten og skal gå på Roehampton og skal studere business

    ReplyDelete
  2. Jeg er forresten fra Stavanger, sjekk gjerne ut instagram: linenp :)

    ReplyDelete
  3. Så kult at du er i Qatar! Nå har jeg hygget meg med å rulle rundt her inne og se på de fine bildene dine. Feriepenger og skattepenger er alltid en stor sommerbonus - håper du finner noe fint på shopping! Jeg elsker fersk appelsinjuice til frokost, forresten! Som solskinn i et glass, hihi.

    ReplyDelete