Thursday 26 June 2014

APARTMENT TALK - BATHROOM

Siden jeg reiser klokken 6 i morgen tidlig (5 norsk tid) velger jeg å poste ukens "apartment-talk" innlegg nå, siden jeg ikke vet om jeg får blogget noe når jeg kommer hjem. Denne uken har jeg valgt ut et rom som er veldig viktig for meg, selv om det kommer til å bli det minste i hele leiligheten vår.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
1. Badegulv-teppe fra Urban Outfitters (300 kr*) 2. Duftelys fra INDISKA (149 kr) 3. Baderoms-tilbehør sett fra Zara Home (120 kr*) 4. Håndkle (eller annet) -hengere fra Urban Outfitters (220 kr*)   [*prisene er ca. priser, andre valutaer]

Når vi har sett på leiligheter, har badet vært noe av det viktigeste for meg. Jeg kan leve med teppegulv, lite soverom, lite skap eller lignende hvis jeg må, men et skikkelig bad, det trenger jeg. Med tanke på hygiene og hygge/ avslapning trenger jeg et bad jeg føler meg komfortabel i, og som virker rent og ordentlig. Det er ikke slik at jeg forventer et helt nytt/ moderne bad, men jeg trenger å føle meg komfortabel her. For at det skal være et sted for jeg kan føle meg avslappet, med et bad etter en stressende dag eller lignende, er det viktig for meg å kjøpe inn noen småting som gjør veldig mye for badets atmosfære. Noe av det viktigste jeg tenker på her er duftlys eller annet lignende, som både gjør at det ser og lukter fint, i tillegg til å virke avslappende. Ellers må vi kjøpe inn et gulvteppe, håndklær, noe å henge opp ting på og diverse småting, i tillegg til å fylle opp plassen med sminke, tannkoster, hudprodukter, såpe og annet vi drar med oss. Jeg håper veeeldig på badekar (noe de fleste leilighetene vi har sitt på har) og gleder meg til å slappe av med en bok, avslappende musikk og duftlys. Klisjé.

No comments:

Post a Comment