Thursday 22 May 2014

VALG

Det er snart 100 dager til flytting, og jeg har enda ikke tatt mitt store valg; hvor skal jeg studere neste år (og hva?). Jeg har søkt på journalistikk-studier på fem forskjellige universiteter, og står nå mellom to universiteter som jeg ikke klarer å velge mellom. Kingston University eller University of the Arts London? Jeg har satt opp lister, og har fordeler og ulemper med begge universitetene, men det er så vanskelig å ta det endelige valget! Jeg har og startet å vurdere om jeg skal studere journalistikk som joint honours, som betyr at jeg kombinerer dette faget med et annet fag, og får bacheloren min i dette kombinerte faget. Jeg har nå tenkt mye på om jeg har lyst å studere Journalism with Psycology, siden journalistikk og psykologi er de to fagene jeg har hatt lyst til å studere. Men det er og mulig å kombinere med media, international relations eller human rights, og dette høres og veldig spennende ut!


Image and video hosting by TinyPic
Hjernen min nå, for mange tanker og valg, midt oppi eksamen og alt! (dypt, kleint)

Heldigvis har jeg noen dager på meg enda (har svarsfrist 26.juni), men har selvfølgelig lyst å ta valget fortest mulig, for å kontakte lånekassen, vite hvordan leiligheten ligger i forhold til skole og alt annet.

No comments:

Post a Comment